Részletek
Motul 8100 Eco-Lite 0W-20
Üzemanyag-takarékos benzinmotor kenőanyag
• 100% -ban szintetikus "üzemanyag-takarékos" motorolaj, amelyet kifejezetten a közelmúltban használt benzinmotorokhoz terveztek, turbófeltöltővel vagy természetesen szívó, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel, alacsony súrlódással.
• Nagyon alacsony HTHS (nagy hőmérsékletű nagy nyírás) viszkozitás (≥ 2,6 mPa.s).
• Alkalmas a modern benzinmotorokhoz, amelyekhez 20-as melegoldali viszkozitást és üzemanyag-takarékos kenőanyagot kell alkalmazni (API) SN szabvány).
• Katalizátor-barát.- Ez a fajta olaj bizonyos motorokban nem használható. Ha kétségei vannak, olvassa el a gyártó kézikönyvét.
Minősítések:
• API SN / CF
• ILSAC GF-5
• AJÁNLÁSOK HONDA benzinmotorok
• MAZDA benzinmotorok
• SUBARU benzinmotorok
• TOYOTA benzinmotorok
• Az API SN szabvány visszafelé kompatibilis az API SM és a régebbi benzines követelményekkel.
• Az API SN kenőanyagok kiváló oxidációs ellenállást, jobb lerakódást gátló védelmet biztosítanak.
• Kíválló kopásvédelem és fokozott teljesítmény hideg hőmérsékleten.
• A SAE 0W-20 viszkozitási fokozat csökkenti a kenőanyag hidrodinamikai súrlódását, lehetővé teszi az üzemanyag-takarékosságot különösen, ha az olaj hideg.
• Javítja az olajáramot az indításkor, gyorsabb olajnyomás-felépülést, gyorsabb fordulatszám-emelkedést és az üzemi hőfok gyorsabb elérését.
• Környezetbarát, az ilyen típusú olaj lehetővé teszi az üzemanyag-fogyasztás csökkentését, és így az üvegházhatású gázok (CO2) kibocsátásának minimalizálását.
• Olajcsere intervallum: a gyártók ajánlásai szerint és a saját használatának megfelelően.- A MOTUL 8100 Eco-lite 0W-20 szintetikus vagy ásványi olajokkal keverhető.- Használat előtt mindig olvassa el a jármű gyártó kézikönyvét.
Jóváhagyás:
• API SN Plus;
• ILSAC GF-5
• GM Dexos1 Gen2
Ajánlás: Chrysler, Ford, Honda, Mazda, Subaru, Toyota legfrisebb benzinmotorjaihoz.