A Totachi Industrial Co. Ltd.-t 1998-ban alapította vegyészmérnökök egy csoportja – Hokkaidóban, Japánban – egyesítve a járműiparban, hajózásban és ipari kenőanyag-ágazatban szerzett gazdag tapasztalatokat.
Az évek során a fenntartható innováció, a japán hagyományok és a megbízható üzleti modell szilárd alapot szolgáltattak vállalatunk sikeréhez.
A Totachi motorolajok 100%-ban Japánban készülnek, ezáltal világszerte egyedülálló minőséget képviselnek. Portfóliónk nem kizárólagosan japán járművekhez idomul, így – tekintettel arra, hogy nyitottak vagyunk az európai piacra is – termékeink számos európai szabványnak és követelménynek megfelelnek.
Termékpalettánk a folyamatos kutatás-fejlesztés eredményeként folyamatosan bővül. Globális törekvéseink óriási növekedést hoztak az alapítás óta eltelt években. Ma a Totachi kínálatában több ezer termék található, beleértve a kenőanyagokat, speciális folyadékokat, autószűrőket és akkumulátorokat is, melyek fejlesztésénél az is cél, hogy összehangoltan segítsék egymás működését.
Ellátási láncunk ma már több mint harminc piacra kiterjedő disztribúciót és hat országban folyó termelést foglal magában. Stratégiai központunk 2017 óta – kihasználva a város globális kereskedelmi központként betöltött szerepét – Szingapúrban található, egy olyan inspiráló munkaterületen, amely igazán ösztönzőleg hat a kreativitásra és az együttműködésre.
A Totachi hosszú távú sikerének alapja az innováció, és csapatunk elkötelezett amellett, hogy friss, izgalmas lendületet hozzunk ebbe nagy múltra visszatekintő iparágba, melyben tevékenykedünk. Egyúttal hűek maradunk küldetésünkhöz, miszerint vásárlóink abszolút megelégedéssel használhatják a Totachi termékeket. Továbbra is kiaknázzuk a prémium kenőanyagok és autóalkatrészek gyártásában és forgalmazásában szerzett szakértelmünket, képességeinket, és folyamatosan bővítjük termékeink skáláját, hogy megfeleljünk egyre növekvő vevőkörünk igényeinek.
A Totachi márka filozófiája az állandó törekvés az ember, a technológia és a környezet harmóniájának elérésére a Totachi termékek használatával. Ezt a koncepciót tükrözi a cég logója, mely három elemet ötvöz:
Az öt Totachi érték 1998-as szapporói megalapításunk óta jelen van (Hagyomány), és olyan körforgássá fejlődtek, amely nem szakad meg az áramlásban (Mozgás).
TISZTELET (a hagyománynak)
A hagyományok és rituálék tisztelete régóta fémjelzi a japán kultúrát – nem feledkezve meg gyökereinkről. A tisztelet a hagyomány, a forma, ügyfeleink, a környezet és önmagunk iránt kulcsfontosságú tényező abban, hogy következetesen kiváló minőségű termékeket és szolgáltatásokat nyújtsunk.
SZORGALOM (a tökéletesség felé)
A hosszú órákon át végzett kemény munka erény – ezt vallja a Totachi is, ahol az esetleges akadályok ellenére is hatékonyan törekszünk a termelékenységre. A szorgalom tehát olyan tulajdonság, amely idővel magát is fejleszti.
KÍVÁNCSISÁG (folyamatosan)
A japán „kaizen” elmélete a folyamatos fejlesztés finom gyakorlatát jelenti, amely az új módszerek és technológiák iránti kíváncsiságban gyökerezik. Teremtünk – újraalkotunk – , és ezen erény révén újítunk.
HARMÓNIA (a közösségben)
Az ember nem létezhet és nem boldogulhat légüres térben, ezért a magasságok eléréséhez meg kell élnünk a japán „wa”, azaz harmónia erényét. Egyként – csapatunkkal, beszállítóinkkal, partnereinkkel, közösségünkkel – nagyobbak vagyunk minden részünk összegénél.
GYŐZELEM (a versenyben)
Ha közösen dolgozunk a cél érdekében, miközben leküzdjük a viszontagságokat, az győzelemhez vezet. A versengés a legjobbat hozza ki belőlünk, és nemcsak az új jutalmak elérésére sarkall bennünket, hanem olyan erényeket is meghonosít bennünk, mint a becsület, bizalom és tisztelet.